Haluatko haastaa itseäsi ja oppia uutta?

Tällä kurssilla pääset tekemään juuri sitä!

Kurssilla saat jokaiselle viikolle oman harjoitusohjelman, joissa opit perusharjoitteet ja vahvistat ja avaat kehoa haasteita kohden. Varaa aikaa harjoituksiin 20-45min 3krt/viikossa. Viikkojen lisävinkit auttavat harjoittelussa ja kunkin viikon lopussa on itse haastetreenin aika! Jos et pääse heti haasteisiin - ei hätää. Nimittäin saat tältä kurssilta hyvät eväät ja valmiin harjoitussuunnitelman jatkoharjoitteluun jokaista haastetta kohden turvallisesti ja kehittävästi.

Kuuden viikon kurssi pitää sisällään:

  • Kuusi erilaista treeniohjelmaa: 2 ylävartalon voimaa kehittävää treeniä, 1 jalkatreenin, 1 keskivartalotreenin, 1 liikkuvuustreenin ja yhden treenin kohden päällä- ja käsilläseisontaa.

  • Harjoitussuunnitelman koko kuudelle viikolle ja kahdelle kuukaudelle kurssin jälkeen. Suunnitelmia noudattaessasi opit yhdistelemään tehokkaasti eri treenejä ja huolehdit myös riittävästä palautumisesta.

  • Kuusi erilaista haastetreeniä: Punnerrushaaste, kyykkyhaaste, keskivartalohaaste, käsillä- ja päälläseisontahaaste, liikkuvuushaaste ja viimeisenä superhaasteena nojavaaka (l. planche) ja käsitasapainoiluhaaste!

  • Yhdeksän lisävinkkiä treenaamiseen, esim. ranteiden vahvistamiseen, nilkan liikkuvuuteen ja monipuoliseen turvalliseen kehittävään harjoitteluun.

  • Ohjeet harjoituksiin video- ja tekstimuodossa
.

  • Osallistumisoikeuden Kotivalmennus.fi keskusteluryhmään ja sähköpostituen.

  • Osallistumisoikeuden Kotivalmennus.fi kuukausittaisiin LIVE-webinaareihin.

  • Materiaalit käytössäsi vuoden ajan.

Tässä alla näet kurssin sisältöjen otsikot, voit klikata nuolinäppäimistä nähdäksesi lisää viikkojen teemoista:

  • 1
    Aloita kurssi tästä!
    • Mikon ja Jarnon terveiset
    • Ohjeet kurssin suorittamiseen
  • 2
    1. Viikko: Punnerrukset
    • Ohjeet viikon harjoituksiin
    • Vinkki: Voiman rakentaminen
    • Harjoitusohjelma #1: 20min
    • Vinkki: Hyppypunnerrusten alkeet
    • Viikon #1 Haaste: Hyppypunnerrukset
  • 3
    2. Viikko: Kyykyt
    • Ohjeet viikon harjoituksiin
    • Harjoitusohjelma #2: 20min
    • Vinkki: Nilkkaan liikkuvuutta
    • Viikon #2 Haaste: Pistooli- ja katkarapukyykyt
  • 4
    3. Viikko: Core
    • Ohjeet viikon harjoituksiin
    • Harjoitusohjelma #3: 10/20min
    • Vinkki: kuppiasento haltuun
    • Vinkki: vatsalihasten monipuolinen treenaaminen
    • Viikon #3 Haaste: 360 ja Dragon Flag
  • 5
    4. Viikko: Käsillä- ja päälläseisonta
    • Ohjeet viikon harjoituksiin
    • Harjoitusohjelma #4: 20min
    • Vinkki: Ranteiden vahvistaminen
    • Vinkki: Liikkuvuutta yläkroppaan
    • Viikon #4 Haaste: Päälläseisonta
    • Viikon #4 Haaste: Käsilläseisonta
  • 6
    5. Viikko: Liikkuvuus
    • Ohjeet viikon harjoituksiin
    • Harjoitusohjelma #5: 20min
    • Vinkki: Liikkuvuusharjoittelua monipuolisesti
    • Viikon #5 Haaste: Kompassi ja jatkettu skorpioni
  • 7
    6. Viikko: Käsien päälle
    • Ohjeet viikon harjoituksiin
    • Harjoitusohjelma #6: 20min
    • Vinkki: Käsien käyttö tasapainossa
    • Viikon #6 Haaste: Nojavaaka ja käsitasapainoilut
  • 8
    Kurssin päätteeksi
    • Mikon ja Jarnon terveiset
    • Vinkkejä ja ideoita jatkoharjoitteluun

Kurssin ohjaajat:

  • Mikko Laitinen

    Fysioterapeutti, personal trainer

    Mikko Laitinen

    Kamppailulajeista Street Workoutin maailmaan hurahtanut Mikko on mm. Suomen Streetworkout ry:n varapuheenjohtaja, fysioterapeutti ja personal trainer. Taekwondo-taustoista löytyy aktiivinen harjoittelu 13 vuoden ja kilpailu reilun 6 vuoden ajan, menestyen myös kansainvälisissä kisoissa, parhaimpana saavutuksena miesten PM-hopeaa liikesarjoissa. Lähivuodet ovat kuluneet pitkälti kehonpaino- ja street workout-harjoittelun parissa, jossa Mikkoa on nähty useammin myös kilpailijana. Mikon intohimona on auttaa ja opettaa ihmisiä liikkumaan oikein: "Valmennuksessani panostan laadukkaaseen tekemiseen, mutta haastan aika ajoin myös asiakkaita ylittämään itsensä kovilla treenisuorituksilla. Train hard, but smart on valmennusfilosofiani ydin. Ihminen kyllä kykenee koviin suorituksiin, mutta ensin hänet on valmistettava siihen harjoittelemalla perusteet ja pohjakunto hyväksi."
  • Jarno Härkönen

    Personal trainer, kouluttaja

    Jarno Härkönen

    Jarno on yksi kehonpainoharjoittelun ja liikkuvuusharjoittelun edelläkävijöitä Suomessa ja hän on kirjoittanut kirjat Kehonpainoharjoittelu Movement (2015), 30 askelta toimivaan kehoon ja mieleen (2017) ja Taitoa & Voimaa Kehonpainoharjoittelulla (2019). Hän toimii pääkouluttajana Personal Trainer Akatemiassa ja valmentaa omalla studiollaan Yoga & Movement Center Espoossa. Häntä on nähty mm. YLEn aamu-tv valmentajana kesinä 2016, 2017 ja 2018 ja hänet on valittu Me Naiset Sportissa (2013) yhdeksi Suomen parhaista treeniohjaajista. Kamppailulajeista karaten puolelta meriitteinä löytyy mm. MM-1 2003, Opiskelijoiden SM-1 1997 ja "comeback" kilpailuihin SM-3 2017. Taustalta löytyy vahva 28 vuoden ohjaajakokemus, joista viimeiset 7 vuotta kouluttajana ja luennoijana.

Kysymyksiä ja vastauksia:

  • Kuinka pitkä kurssi on?

    Kurssi sisältää materiaaleja kuudeksi viikoksi ja kaikki nämä jäävät sinulle käyttöön vuoden ajaksi. Kurssiin sisältyvillä harjoitusohjelmilla treenaat helposti kurssin jälkeenkin kuukausia! Olemme nimittäin laatineet ohjeet harjoitteluun myös 2kk ajaksi kurssin jälkeen.

  • Milloin kurssi alkaa?

    Kurssin voit aloittaa saman tien maksun jälkeen, jolloin saat käyttöösi kurssin Intron ja ensimmäisen harjoitusviikon materiaalit. Tämän jälkeen materiaalit aukeavat käyttöösi automaattisesti aina viikon välein.

  • Mitä jos en pysy kurssin tahdissa mukana?

    Ei hätää! Voit itse vapaasti valita millä tahdilla kurssilla etenet ja miten harjoitteita teet. Materiaalit pysyvät kuitenkin käytössäsi pidemmän aikaa.

  • Kenelle kurssi sopii?

    Kuten nimikin kertoo: haasteita kaipaaville. Lähtötasoltaan voisi ajatella sen sopivan ns. perustason kuntoilijoille ja siitä eteenpäin. Harjoitusohjelmat sisältävät kaikille sopivia liikkeiden tasoja ja kuormituksia, mutta mukana löytyy myös varmasti uusia asioita ja haasteita edistyneemmillekin harjoittelijoille.

  • Kuinka kauan harjoitukset vievät aikaa?

    Pääasiassa harjoitukset vievät aikaa 20 minuuttia (tai halutessasi 30-40) kerrallaan, näitä toistetaan n. 3-4krt/vko. Lisäksi saat pieniä lisäharjoitteita, joita voi yhdistellä harjoituksiin esim. 5 minuuttia kerrallaan.

  • Mitä välineitä tarvitsen harjoitteluun?

    Kaikkiin harjoituksiin tarvitset vain oman kehosi! Jumppamatto on hyvä lisä harjoitukseen, mutta harjoitukset onnistuvat kyllä hyvin vaikka lattialla tai olohuoneenkin matolla!

  • Mitä jos minulla on kysymyksiä tai ongelmia harjoitteiden kanssa?

    Kurssille osallistuvilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä opetusportaalissa, sekä mahdollisuus liittyä Kotivalmennus.fi:n suljettuun Facebook-ryhmään. Lisäksi valmentaja vastaa sähköposteihin aina 48 tunnin sisällä. Joten saat aina varmasti vastaukset kysymyksiisi!

  • Miten voin maksaa kurssin?

    Yleisimpien maksukorttien lisäksi maksutapoina käyvät myös ePassi (Sporttipassi), Smartum-, Virike- ja Tyky-setelit, sekä Smartumin ja Edenredin mobiili/verkkomaksut. Jos haluat suorittaa maksun näillä, niin lähetä ensin sähköpostia osoitteeseen info@kotivalmennus.fi

  • Mitä jos en ole tyytyväinen kurssiin?

    Takaamme tälle kurssille 10 päivän rahat takaisin takuun. Ilmoita tyytymättömyydestäsi sähköpostilla info@kotivalmennus.fi ja palautamme rahat tilillesi.

Helppokäyttöisyys ja selkeys

Kaikki kurssimme toimivat helposti kaikilla puhelimilla, padeilla ja tietokoneilla. Saat viikoittain uusia materiaaleja ja kaikki harjoitukset löytyvät aina videomuodossa, joissa ammattivalmentaja ohjaa sinulle sopivat tasot harjoituksiin.
Helppokäyttöisyys ja selkeys